• چهارشنبه ۴ مهر ماه، ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 977-2314-5
  • خبرنگار : 205
  • منبع خبر : ----

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛

رسیدگی به تخلفات ۳۵ شرکت کالا و مسافر در خراسان جنوبی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به تخلفات 35 شرکت کالا و مسافر در قالب کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها موضوع ماده 12 قانون رسیدگی شده است.

جعفر شهامت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: از جمله اهداف تشکیل جلسات کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها موضوع ماده 12 قانون، برخورد با تخلفات شرکت‌ها و حفظ حقوق رانندگان و مسافران است.

وی از جمله تخلفات عمده شرکت‌های کالا و مسافر را عدم رعایت ضوابط مدیر فنی شرکت، عدم پرداخت کرایه حمل و یا عدم درج نرخ واقعی حمل کالا و عدم رعایت ضوابط تاسیس و فعالیت شرکت عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در سال گذشته به تخلفات 37 شرکت کالا و مسافر رسیدگی شده و تصمیمات مأخوذه در کمیسیون مذکور برای شرکت های متخلف حسب مورد تذکر کتبی یا جریمه نقدی است.

شهامت همچنین رسیدگی به شکایات رانندگان از شرکت‌ها حمل و نقل کالا یا صاحبان کالا را از جمله موارد مهم دانست و ادامه داد: طی سه ماه گذشته 84 شکایت از طریق سامانه 141 وصول شد که تاکنون 78 مورد رسیدگی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به تخلفات 35 شرکت کالا و مسافر در قالب کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها موضوع ماده 12 قانون رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه شماره تلفن ۹- ۳۲۳۴۲۱۳۷ آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران است، خاطرنشان کرد: همچنین همشهریان می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 300056141 به صورت مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: